مجله دزاشیب

معرفی اسپانسرها ( جایگاه هدر )

بهترین طراح سایت پزشکان

تلفن گویا کرمان

تاریخ : 1404.08.13
نویسنده : MagAdmin
نظرات : 0

آژانس دیجیتال مارکتینگ سرزمین آنلاین

اگر به دنبال یک راهکار حرفه‌ای برای مدیریت تماس‌های تلفنی کسب‌وکار خود در کرمان هستید، آژانس دیجیتال مارکتینگ سرزمین آنلاین آماده است تا با ارائه خدمات تخصصی تلفن گویا و VOIP، تحول چشمگیری در نحوه ارتباطات سازمانی شما ایجاد کند.

ما در سرزمین آنلاین با سابقه‌ای فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ و زیرساخت‌های ارتباطی، راهکارهای جامع و سفارشی‌سازی‌شده‌ای را برای کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ ارائه می‌دهیم. خدمات ما شامل طراحی و پیاده‌سازی کامل سیستم تلفن گویا، راه‌اندازی بستر VOIP، اتصال به نرم‌افزارهای CRM، آموزش پرسنل و پشتیبانی فنی مستمر است.

تیم فنی ما با شناخت کامل از نیازهای بازار کرمان و شرایط زیرساختی این شهر، پروژه‌ها را به‌گونه‌ای اجرا می‌کند که هم‌راستا با اهداف و بودجه کسب‌وکار شما باشد. از دفاتر اداری و شرکت‌های بازرگانی گرفته تا کلینیک‌ها، آموزشگاه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ، طیف وسیعی از مشتریان در کرمان تاکنون از خدمات ما بهره‌مند شده‌اند.

با سرزمین آنلاین، شما نه‌تنها از یک سرویس با کیفیت برخوردار می‌شوید، بلکه پشتیبانی واقعی و تخصصی در تمام مراحل دریافت می‌کنید. ما به‌جای ارائه راه‌حل‌های آماده، بر اساس نیاز شما سیستم می‌سازیم.

خدمات تلفن گویا کرمان سرزمین آنلاین 

  • اپلیکیشن اختصاصی برای اتصال به ویپ از طریق تلفن همراه.
  • می توانید تمام مکالمات یا مکالمات یک داخلی خاص را ضبط و ذخیره سازی نمایید.
  • گزارش دقیق و کامل تماس های شما با قابلیت جستجوی پیشرفته و دریافت خروجی.
  • ارسال کارت ویزیت درپایان تماس های ورودی و خروجی.
  • قابلیت دریافت پیغام های صوتی و ذخیره آنها در پنل کاربری شما.
  • امکان ساخت منو های تماس تا سه سطح برای هدایت هرچه بهتر کاربر به اپراتور (کاربر) مربوطه.
  • امکان مدیریت داخلی ها و تماس ها از طریق پنل مدیریت آنلاین.
  • بدون نیاز به زیرساخت و سیم کشی جهت راه اندازی مرکز تلفن.
  • انتقال تماس های ورودی بین اپراتور های(کاربران) مجموعه.
  • پشتیبانی چند زبانه برای منوهای تماس به ویژه برای کسب‌وکارهایی که با مشتریان چند ملیتی سروکار دارند.
  • ادغام با نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای بهبود تعاملات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان.
  • بهبود خودکارسازی برای مدیریت تماس‌ها، مثل پاسخ‌های از پیش تعیین شده برای سوالات رایج.
  • پشتیبانی از API که به کاربران اجازه می‌دهد سرویس‌های تلفنی خود را با سایر برنامه‌ها و سیستم‌های نرم‌افزاری یکپارچه کنند.
  • انتخاب خط با پیش شماره استان دلخواه.
  • امکان استفاده از اپلیکشن ها در اندروید، IOS ، دسکتاپ و تلفن های VOIP

مشاوره با تیم سرزمین آنلاین 

02191035358  

دسته بندی :  مقالات

بالا